Chiny Parasol odkryty parasol producent

Usługa

Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd

1 2 3 4 5 6 7
Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd Beijing Heart Linked To Heart Umbrella Industry Co.,Ltd
Profil firmy
Beijing Heart Związany z sercem Umbrella Industry Co., Ltd specjalizuje się w produkcji kolekcji zewnętrznych o różnych specyfikacjach, takich jak parasol reklamowy, parasol przeciwsłoneczny, parasol plażowy, parasol golfowy, parasol ogrodowy, parasol ogrodowy, parasole OEM, namiot składany, namiot kempingowy, nie tkana torba i baner reklamowy itp.

Firma znajduje się w Pekinie, stolicy Pekinu i została założona w 2003 roku w oparciu o jej produkcję i sprzedaż w 1999 roku. Do tej pory założyła dwie fabryki, mianowicie Beijing Heart Związane z Sercem Umbrella Industry Co., Ltd (Factory I) i Brat Visjusza Thing Thing Co Ltd (Factory II), o łącznej powierzchni ponad 20000 kwadratowych metrów, a pracownik zatrudnia 200 osób. Kwalifikując się na dealerskie wywóz , eksportowaliśmy nasze produkty do takich krajów, jak United Stany Zjednoczone, Niemcy, Francja, Holandia, Hiszpania i ROK itp. Wyposażony w zaawansowane instalacje i wyposażony w wysokiej jakości zarządzanie i sprawnych techników, firma wprowadziła System Zarządzania Jakością ISO9001 zgodnie ze zmodernizowaną produkcją i model zarządzania, w celu zaspokojenia potrzeb każdego klienta dzięki swojemu precyzyjnemu podejściu do pracy, innowacyjnej filozofii biznesu, bezkompromisowej jakości i rozsądnej cenie. Przez dziesięciolecia wysiłki, firma zobowiązuje się przekształcić się w wiodącego producenta parasoli w północnych Chinach.

Kontynuując filozofię "Odpowiedzialny i wdzięczny", "Kierowi do serca" (XLX) ludzie sterują produkcją i sprzedażą firmy i cieszą się na współpracę z Tobą!

Nasza uczciwość jest najmocniejszą motywacją do współpracy z Tobą . Twoja satysfakcja jest naszym ostatecznym celem .

Historia
W 1999 roku założyliśmy małe biuro sprzedaży parasoli na zewnątrz.

W 2003 roku powiększyliśmy nasz zespół i założyliśmy tę firmę parasolową.

W 2008 r. Wyprodukowano namiot reklamowy składany.

W 2009 roku zbudowaliśmy nasz oddział w Tianjin.

W 2012 roku otworzyliśmy rynek międzynarodowy.

W 2017 r. Poszerzyliśmy nasz dział międzynarodowy, aby pójść dalej na globalnym rynku cieni.

Usługa
Beijing Heart Związany z sercem Umbrella Industry Co., Ltd. jest firmą specjalizującą się w produkcji wszelkiego rodzaju parasoli, namiotów, baldachimów, parasoli przeciwsłonecznych i toreb z włókniny. XLX oferuje wysokiej jakości produkty markowe i akceptuje każdy indywidualnie dostosowany projekt OEM. Utrzymujemy naszą wysoką jakość poprzez kontrolę jakości produkcji, która jest chroniona przez nasz zespół inspekcyjny.

Nasz zespół
W naszej fabryce jest 101-200 osób.